Saturday 29 March 2014

Posted by Unknown On 06:08


Saya peminat pink..dan saya sangat sukakan cover song dari Boyce Avenue ni..
Saya suka video ni sebab ianya versi acoustic,Sebenarnya dah lama saya tak tengok sebarang music video,atau jarang-jarang sekali melihat rancangan muzik ataupun apa-apa rancangan sekalipun dalam tv..Betapa hidup saya sangat sibuk dengan kerja,tanpa ada ruang peribadi untuk diri sendiri..

Saya sangat sukakan muzik dan gitar.Saya sangat suka membicarakan soalnya.Dan mereka yang berzodiak Aries sebenarnya memang sangat sukakan muzik..Perkara pertama untuk menghilangkan kesedihan ,gundah gulana sudah pastinya ayat-ayat suci Al-Quran,sememangnya itu cara yang terbaik.Cara kedua untuk saya menghilangkan tension sebentar hanya dengan melihat susunan gitar di kedai gitar..Hanya melihat sahaja..dan saya sangat sukakanya..

Dan saya teringin untuk memiliki kembali gitar acoustic ni..Sekadar untuk bermain gitar untuk masa lapang sekali sekala,sekadar melakukan apa yang di sukai..

0 comments:

Post a Comment